مراکز سفارش گاز رومیزی شیشه ای

گاز رومیزی شیشه ای یکی از مدل های گاز رومیزی است که نسبت به دیگر انواع این محصولات از جلوه براق و زیباتری برخوردار است. این مدل گاز دارای تنوع بالا در طراحی است ک با تعداد شعله های مختلف، نیاز و سلیقه هر خریداری را تامین می‌کند.

فروشگاه های اینترنتی معتبر جزو مراکز سفارش گاز رومیزی شیشه ای هستند که در این فروشگاه ها می‌توان مدل های مختلف این محصول را همراه با اطلاعات و جزئیات آن به راحتی مشاهده کرد.

مراکز سفارش گاز رومیزی شیشه ای

مشخصات گاز رومیزی شیشه ای درجه یک

مشخصات گاز رومیزی شیشه ای درجه یک

گاز های رومیزی یکی از محصولات پرفروش مراکز تولید تجهیزات آشپزخانه هستند. تغییر فضای آشپزخانه ها و دکوراسیون داخلی به سمت استفاده از گاز های رومیزی پیش می رود و دیگر کمتر، فضایی برای اجاق گازهای کمد دار در نظر گرفته می شود.

گاز رومیزی در مقایسه با گاز های مبله قدیمی دارای مزایایی است که سبب استقبال از این محصولات شده است؛ طراحی زیبا و مدرن، استفاده از حداقل فضا، وزن کم، مصرف انرژی کمتر و بهره وری بیشتر و … از جمله این ویژگی هاست‌.

گاز رومیزی شیشه ای یکی از نمونه گاز های صفحه ای یا توکار است که جنس صفحه آن از شیشه سکوریت یا شیشه سرامیک است. این مدل گاز در مقایسه با گاز استیل از صفحه براق و صیقلی تری برخوردار است که زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه می دهد.

شیشه به کار رفته در این گاز نشکن و ضد خش است و در برابر حرارت بالا نیز بسیار مقاوم است. شیشه سکوریت استفاده شده در این گاز همان شیشه استفاده شده در دیگر تجهیزات آشپزخانه مانند مایکروویو، توستر و فر است که ۱۸۰۰ درجه دما را تحمل می‌کند.

شیشه سرامیک نوع جدید تری از شیشه است که از آن در تولید گاز های رومیزی برقی و القایی استفاده می شود. این مدل گاز که بسیار مدرن است، صفحه ای مسطح داشته و در زمان استفاده نکردن و خنک بودن گاز، می توان همچون سایر سطوح آشپزخانه از آن استفاده کرد. این گاز دارای قیمت بالاتری نسبت به گاز با صفحه شیشه سکوریت است.

به طور کلی می توان مشخصات گاز رومیزی درجه یک با صفحه شیشه ای را چنین بیان کرد؛ این گاز از شیشه مقاوم، نشکن و ضد خش تولید شده است. قطعات اجاق همچون شبکه چدنی، فندک، ولوم ها و … از بهترین مواد ساخته شده اند.

طراحی گاز ، مشتری پسند و به روز می باشد. این گاز ایمن بوده و دارای تجهیزاتی چون ترموکوپل و قفل کودک است. دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش مناسب است.

پخش کننده گاز رومیزی شیشه ای

پخش کننده گاز رومیزی شیشه ای

شرکت پخش گاز های رومیزی شیشه ای پس از دریافت محصول از تولید کننده، آن را در نمایندگی ها و فروشگاه های تجهیزات آشپزخانه توزیع می کند‌. این مراکز کار پخش گاز رومیزی شیشه ای با برند های مختلف داخلی و خارجی را انجام می‌دهند و در واقع واسط بین تولید کننده و صاحبان نمایندگی ها و فروشگاه ها هستند‌

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما