مرکز تولید گاز رومیزی صفحه لمسی

مرکز تولیدی گاز رومیزی صفحه لمسی، توانسته این تجهیزات را در اندازه های مختلفی به بازار ارائه نماید. به گونه ای که نیاز تمامی مشتریان را برطرف نماید. گازهای رومیزی تولید شده در داخل ایران، دارای جنس بدنه متفاوتی هستند که می توانید مطابق با نوع دکوراسیون منزل و یا سلیقه خود می توانید آنها را تهیه نموده و استفاده کنید. گاز رومیزی به صورت تک شعله تا 5 شعله و بیشتر تولید شده است که هر کدام از آن‌ها بازدهی مختلفی دارند.

مرکز تولید گاز رومیزی صفحه لمسی

علت روشن نماندن شعله گاز رومیزی صفحه لمسی

علت روشن نماندن شعله گاز رومیزی صفحه لمسی پس از تهیه گاز رومیزی، سعی کنید دفترچه راهنمای آن را به صورت کامل مطالعه نموده تا از تمامی امکانات آن بتوانید به درستی استفاده کنید.
یکی از مشکلاتی که می تواند برای این نوع تجهیزات به وجود آید، روشن نماندن شعله گاز بوده که دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
برای برطرف کردن مشکل، بهتر است از نمایندگی محصول کمک گرفته تا راهنمایی های لازم را برای شما ارائه کنند. در اغلب موارد علت روشن نماندن شعله، خرابی ترموکوبل می‌باشد که می بایست تعمیر و یا با یک ترموکوبل جدید تعویض شود.
در هنگام روشن نماندن شعله، بهتر است ابتدا جرقه زن را مورد بررسی قرار داده و این اطمینان را داشته باشید که به درستی عمل می کند. پس از اطمینان از سالم بودن جرقه زن، نگاهی به مشعل ها داشته باشید که تمیز باشند و گرفتی در آنها ایجاد نشده باشد.

یکی از مهمترین دلایلی که باعث می شود شعله گاز رومیزی روشن نماند، سرریز کردن مواد غذایی بر روی اجاق گاز می باشد که شما در هنگام پخت و پز باید به این مورد توجه داشته باشید.

مهمترین دلایل روشن نشدن شعله گاز:

  • خرابی ترموکوبل یا قطعات آن
  • تنظیم نبودن ولوم ها
  • نقص فنی در جرقه زنها
  • کثیفی مشعل
  • خراب شدن ترموستات

برخی از گازهای رومیزی، دارای تایمر می باشند که اگر به روش صحیح تنظیم نشده باشد، ممکن است منجر به خاموش شدن گاز و یا روشن نشدن شعله گاز شود.

صادر کننده گاز رومیزی صفحه لمسی

صادر کننده گاز رومیزی صفحه لمسی صادر کننده گاز رومیزی صفحه لمسی، این تجهیزات را با برندهای مختلفی به بازارهای جهانی عرضه می کند که هر کدام از آنها دارای کیفیت‌های متفاوت می باشند.
تولید گاز رومیزی در کشور ایران نیز انجام می‌گیرد که دارای کیفیت مطلوبی بوده و از مهم ترین مزیت آنها پایین بودن قیمت لوازم ایرانی است که شما می توانید آنها را به صورت عمده نیز تهیه نمایید.

جهت خرید انواع گاز رومیزی ساده و یا صفحه لمسی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ما نیز اقدام نمایید تا باکیفیت ترین نوع دستگاه را در اختیار شما قرار دهیم به گونه‌ای که بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول نیز استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما