مرکز عرضه گاز صفحه ای لعابی

مرکز عرضه گاز صفحه ای لعابی با بالاترین کیفیت تمام مدل های 2، 3 و 5 شعله را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان می گذارد گاز صحفه ای لعابی همان طور که از نامش مشخص می باشد دارای جنس لعابی است که دوام و کیفیت بالای دارد و شما می توانید به راحتی آن را تمیز کنید.

مرکز عرضه گاز صفحه ای لعابی

روش های پاک کردن گاز صفحه ای لعابی

روش های پاک کردن گاز صفحه ای لعابی

روش های پاک کردن گاز صفحه ای لعابی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • برای تمیز کردن گاز ابتدا باید قطعات گاز مانند سر شعله، میله های چدنی و پولکی شعله را از اجاق جدا نمایید و داخل ظرفشویی را پر از آب و مایع ظرفشویی کنید و قطعات بالا را داخل آن بگذارید تا خیس بخورند.
  • سپس با گاز پاک کن یا آب صابون شروع به تمیز کردن صفحات گاز کنید.
  • برای تمیز کردن لابه لای شعله های گاز می توانید از مسواک استفاده کنید و بعد با دستمال آشغال های لابه لای شعله را بر دارید.
  • در مرحله بعد با دستمال کاغذی یا پارچه ای تمیز روی صفحات گاز را پاک کنید.
  • در مرحله آخر می توانید قطعات اجاق گاز که داخل ظرفشویی خیس کرده اید را با مسواک تمیز بشویید و آبکشی نمایید و هنگامی که خشک شدند آن ها را روی اجاق بگذارید.

تولید کننده گاز صفحه ای لعابی

تولید کننده گاز صفحه ای لعابی

تولید کننده گاز صفحه ای لعابی با رعایت تمام استاندارد های بین المللی و دستگاه های مدرن و پیشرفته سعی می کند محصولی مثال زدنی را تولید و روانه بازار های داخلی و خارجی کند.

مزیت های استفاده از گاز لعابی صفحه ای باعث شده تولید آن افزایش یابد به عنوان نمونه زیبایی محسور کننده و چشم نوازی دارد چون تمام قطعات آن مانند سر شعله، شیر و شبکه دارای طرح مدرن و زیبایی هستند.

دارای طراحی مدرن می باشد به همین دلیل استفاده از آن به راحتی انجام می شود در بهترین نقاط از لحاظ ارگونومیک سر شعله و شیرها واقع شده اند بسیار سبک و مستحکم می باشد.

دارای ترموکوپل است به طوری که اگر بر اثر سر رفتن غذا یا به هر دلیل دیگری شعله خاموش شد سریع ترموکوپل در مدت 15 ثانیه شعله را خاموش می کند که این می تواند از نظر ایمنی و اهمیت فراوانی داشته باشد.

کاملا مطابق با استاندارد های اروپایی ساخته شده است به همین دلیل دوام و ایمنی بالای دارد و به محض چرخاندن شیرگاز با استفاده از فندک به راحتی روشن می شود در اندازه های 2، 3 و 5 شعله تولید می گردد.

عملکرد و کیفیت آن فوق العاده می باشد و شما می توانید سال ها از آن استفاده کنید بدون این که مجبور به پرداخت هزینه دوباره برای خرید اجاق گاز شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما