مرکز پخش گاز صفحه ای شیشه ای

گاز صفحه ای شیشه ای، با داشتن ظاهری زیبا و مدرن با خانه های مدرن امروزی بسیار هماهنگ است. سطح براق این گاز جلوه خوبی به آشپزخانه داده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

مرکز پخش گاز صفحه ای شیشه ای مدل های متنوعی از این محصول را با تعداد شعله مختلف برای استفاده در منازل و محیط های کاری عرضه کرده است. در این مراکز گاز های شیشه ای صفحه ای با برند های مختلف به خریداران عرضه می شود.

مرکز پخش گاز صفحه ای شیشه ای

راهنمای تمیز کردن گاز صفحه ای شیشه ای

راهنمای تمیز کردن گاز صفحه ای شیشه ای در طراحی و ساخت آپارتمان های امروزی، به ندرت فضایی برای گاز های کمد دار و فر دار قدیمی در نظر گرفته می شود. در این طراحی ها سعی شده تا از حداقل فضا، حداکثر استفاده شود.

گاز های رومیزی جدید که امروزه در بسیاری از آشپزخانه ها خودنمایی می کنند، از جنس شیشه و استیل و یا ترکیب آن ها ساخته می شوند. تغییر سبک معماری و ساخت و ساز بر وسایل و تجهیزات داخلی خانه از جمله آشپزخانه ها نیز اثر گذاشته و آن ها را هم درگیر مدرنیته کرده است. هر چند این تغییر با استقبال خوبی هم روبرو شده است.

گاز های رومیزی شیشه ای با جلوه صیقلی و شفاف خود زیبایی بیشتری به آشپزخانه های اپن امروزی می دهند. این گاز که از شیشه سکوریت و یا شیشه سرامیک ساخته می شود، بسیار مقاوم بوده و تحمل دمای بسیار بالا تا ۸۰۰ درجه را دارد.

شیشه سکوریت مقاوم ترین شیشه صنعتی است و شیشه سرامیک قیمت بالاتری دارد. تولید کننده، گاز شیشه ای را با عنوان ضدخش عرضه می کند، اما استفاده نادرست از آن می تواند، سبب خش روی آن شده و از ظاهر صیقلی آن بکاهد.

گاز شیشه ای با اینکه ظاهری شیک و زیبا دارد، اما لکه ها را به خوبی نشان می‌دهد؛ از این رو باید در نظافت آن دقت بیشتری کرد. در اینجا نکاتی برای تمیز کردن گاز های رومیزی شیشه بیان شده است که با به کار بردن آن ها می توانید، زیبایی گازتان را همچتان حفظ کنید.

حتما در هنگام خنک بودن گاز، آن را تمیز کنید. لکه ها تا زمانی که تازه هستند، راحت تر پاک می‌شوند؛ هر چه زودتر لکه ها را تمیز کنید، کار خودتان راحت تر می شود. بعضی تولید کنندگان، همراه محصول، لوازم جانبی مانند پاک کننده و کاردک مخصوص تمیز کردن گاز هم عرضه می‌کنند. برای تمیز کردن لکه های سخت تر از این لوازم استفاده کنید.

همیشه از دستمال یا اسفنج نرم استفاده شود تا سطح شیشه خش نیفتد. جوش شیرین و سرکه مواد خوب و کاربردی برای تمیز کردن لکه ها از سطح شیشه هستند. ابتدا، سرکه را روی گاز اسپری کنید، سپس جوش شیرین بپاشید و دستمال نرم و مرطوبی رو سطح گاز پهن کنید. پس از ۱۵ دقیقه، دستمال را برداشته و گاز را تمیز کنید.

تولید کننده گاز صفحه ای شیشه ای

تولید کننده گاز صفحه ای شیشه ای تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه در تولید گاز صفحه ای شیشه ای از متریال مختلفی استفاده می کنند. شیشه سکوریت که بیشترین مصرف را در تولید گازدارد، نشکن بوده و بسیار مقاوم است.

سعی شده تا شبکه چدنی، سرشعله ها، فندک، ترموکوبل، شیر و … از بهترین مواد و طراحی ساخته شود تا کیفیت محصول حفظ شده و رضایت مشتریان حاصل شود.

این محصولات در نمایندگی ها و فروشگاه های تجهیزات آشپزخانه و فروشگاه های اینترنتی معتبر عرضه شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما