توزیع عمده گاز صفحه ای سه شعله

گاز صفحه ای سه شعله از استایل بسیار زیبا و کیفیت عالی برخوردار است و قابلیت نصب توی کابینت را دارد و اصطلاحا به آن توکار می گویند. این کالا به صورت عمده و مستقیم با کیفیت بسیار مرغوب در بازار توزیع می شود. اصولا در نوع شیشه ای یا با جنسی از استیل تولید و روانه بازار می شوند. این کالا با طراحی و مدل های متنوع و مدرن تولید می شود و متناسب با سلیقه های مختلف جامعه قابلیت عرضه به بازار را دارد.

توزیع عمده گاز صفحه ای سه شعله

مشخصات فنی اجاق گاز صفحه ای

مشخصات فنی اجاق گاز صفحه ای اجاق گاز صفحه ای در ابعاد استاندارد تولید و طراحی می شود. به لحظ ظاهری بسیار جمع و جور و شکیل هستند و استایل بسیار زیبایی برای آشپزخانه به شمار می آید.

جنس صفحه یا از استیل می باشد یا به صورت شیشه مشکی است که اغلب سکوریت هستند. دارای چند شعله می باشند. شبکه چدنی دارند و دارای ترموکوپل بوده و همچنین فندک اتوماتیک که از قابلیت تنظیم نیز برخوردار هستند.

توی کابینت نصب می شوند و در واقع نصب توکار دارند. این کالا در برند خارجی و ایرانی به بازار عرضه می شود. فضای محدودی را در بر می گیرد اما در عین اینکه ابعاد کوچکی دارد طراحی بی نظیری دارد. معمولا در هنگام خرید و انتخاب این کالا باید به تعداد شعله ها و اندازه آن توجه کافی مبذول داشت.

پخش کننده بهترین گاز صفحه ای سه شعله

پخش کننده بهترین گاز صفحه ای سه شعله بهترین گاز صفحه ای سه شعله با کیفیت مرغوب قیمت عمده و مستقیم از طریق سایت در برندهای معتبر به فروش می رسد. پخش کننده گاز صفحه ای این کالا را با کیفیت و عملکرد عالی در برندهای معتبر خارجی و ایرانی به همراه ضمانت نامه معتبر در مدل های مختلف روانه بازار می کند.

توزیع گاز صفحه ای با قیمت کلی امکان خرید خوبی را برای مشتریان فراهم نموده تا بتوانند تجربه یک خرید خوب و با کیفیت و مقرون به صرفه را برای خود رقم بزنند. تولید این کالا در حجم انبوه در مدل های مختلف و برندهای گوناگون انجام و راهی بازار می شود.

عملکرد بسیار آسان و سهلی دارد و به لحاظ ظاهری مشتری پسند است. پیشنهاد من به شما مشتریان و خریداران محترم در خصوص خرید این کالا برقراری ارتباط با سایت می باشد.

شما می توانید با مشاهده انواع گاز صفحه ای در مدل های متنوع از درجات کمی و کیفی آن مطلع شوید و قیمت را استعلام نمایید. قیمت فروشنده کمترین قیمت موجود در بازار است و مضاف بر اینکه سود آوری خوبی عاید ایشان می گردد رضایتمندی مشتریان را نیز لحاظ نموده و قیمت متعادلی برای آن در نظر می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما