فروشگاه انواع گاز صفحه ای استیل

گاز صفحه ای استیل، گاز رومیزی پر طرفدار برای خانواده های پرجمعیت است. این گاز ظاهر براق گاز شیشه ای را ندارد اما از طراحی مدرن و فناوری ها روز دنیا برخوردار است. جنس استیل صفحه، اطمینان خاطر بالایی برای مصرف کننده ایجاد کرده و استفاده از آن را راحت کرده است.

فروشگاه انواع گاز صفحه ای استیل، مدل های متنوع این محصول را با تعداد شعله های مختلف با کیفیت بالا، برای استفاده در محیط های های گوناگون عرضه کرده است.

فروشگاه انواع گاز صفحه ای استیل

روش های مراقبت از گاز صفحه ای استیل

روش های مراقبت از گاز صفحه ای استیل گاز های رومیزی در مدت زمان کوتاه ظهور خود، در قلب آشپزخانه ها جا باز کرده و در ‌آشپزخانه های مدرن امروزی کمتر فضایی برای گاز های مبله قدیمی اختصاص یافته است.

گاز های رومیزی جدید، دارای ظاهری زیبا بوده و فضای بسیار کمتری نسبت به گاز های قدیمی می‌گیرند، از طرفی مصرف انرژی آن ها کمتر است. تنوع بالا در طرح و مدل از دیگر ویژگی های این تجهیزات آشپزخانه است.

گاز رومیزی که به نام های دیگری چون گاز صفحه ای، توکار و یا هاب هم از آن یاد می شود، دارای صفحه ای از جنس استیل یا شیشه است. بسیاری از افراد به دلیل نگرانی از ترک خوردن و یا شکستن صفحه شیشه ای، از زیبایی آن‌چشم پوشی کرده و به سراغ گاز های صفحه استیل می روند.

هر چند شیشه به کار رفته در گاز های صفحه ای بسیار مقاوم و نشکن است، اما عدم استفاده درست و نگهداری صحیح می‌تواند باعث ترک خوردن شیشه شود.

گاز صفحه استیل، از ورقه های استیل با ضخامت مناسب تهیه شده و در برابر انواع آسیب ها از جمله خوردگی مقاومت بالایی دارد. این گاز در مقایسه با گاز شیشه ای، لکه و چربی را کمتر نشان می دهد.

گاز صفحه استیل در دو مدل ساده و آجدار تولید شده که نوع آجدار آن ضدخش است. برای استفاده از این گاز برای طولانی مدت باید به درستی از آن استفاده شده و به خوبی از آن مراقبت شود. برای مراقبت بهتر از گاز صفحه استیل، دفترچه راهنمای گاز را حتما مطالعه کنید.

گاز را همیشه تمیز نگه دارید. تا حد امکان از سرفتن غذا روی آن پیشگیری کرده و پس از کثیف شدن گاز، در نزدیک ترین زمان، لکه و کثیفی را با دستمال یا اسفنج نرم تمیز کنید.

هیچ گاه از سیم ظرفشویی یا پاک کننده های اسیدی برای پاک کردن لکه و جرم ها استفاده نکنید. پس از تمیز کردن گاز، سطح آن را حتما با دستمال نرم خشک کنید. از شوینده های مطمئن برای تمیزی گاز استفاده کنید.

فروشنده عمده گاز صفحه ای استیل

فروشنده عمده گاز صفحه ای استیل در فروشگاه گاز صفحه ای استیل، انواع و اقسام گاز ها با تعداد شعله و امکانات مختلف را شاهد هستیم. طراحی و ظاهر گاز، به عنوان اولین عامل جذب مشتری، تاثیر بالایی در فروش این محصولات دارد.

کیفیت قطعات به کار رفته در محصول باعث تغییر قیمت انواع گاز های استیل شده و بر عملکرد بهتر گاز و دوام آن تاثیر می‌گذارد. فروشنده گاز صفحه ای استیل با آگاهی از نیاز مشتریان و راهنمایی صحیح آن ها نقش موثری در انتخاب گاز مناسب دارد.

در این فروشگاه اینترنتی انواع گاز صفحه ای استیل ساده و آجدار با تنوع فراوان در طرح و مدل به صورت عمده عرضه شده است. کیفیت محصول با خرید مستقیم کاهش قیمت ها و رضایت طرفین را در پی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما