قیمت کلی گاز رومیزی توکار پنج شعله

قیمت کلی گاز رومیزی توکار پنج شعله کمتر از قیمت خرده می باشد البته عواملی مانند نوع برند، کیفیت، مدل و اندازه هم روی قیمت گاز تاثیر گذار هستند گاز رومیزی توکار در طرح های مختلفی مانند مستطیلی، هندسی، نیم دایره، دایره و چند ضلعی تولید می شود که می تواند ظاهر آشپزخانه شما را شیک و زیبا کند.

قیمت کلی گاز رومیزی توکار پنج شعله

گاز رومیزی توکار پنج شعله چه مشخصاتی دارد؟

گاز رومیزی توکار پنج شعله چه مشخصاتی دارد؟

گاز رومیزی توکار پنج شعله دارای مشخصات زیر می باشد:

  • دارای ضخامت بین 5 تا 6 سانتی تر می باشد.
  • دارای ترموکوپل و فندک است به طوری که اگر به وسیله باد یا سر رفتن غذا شعله خاموش شود ترموکوپل باعث می شود گاز سریع خاموش گردد.

گاز رومیزی همان طور که از نامش مشخص است روی کابینت یا میزهای مخصوصی نصب می شود بیشتر گازهای رومیزی گازی می باشند البته در نوع برقی هم وجود دارند و از جنس های آن می توان به استیل، سرامیکی و ترکیب شیشه و دیگر متریال ها اشاره کرد و از میان آن ها گازهای استیل طرفداران زیادی دارند چون به راحتی تمیز می شوند و مقاوم و زیبا می باشند.

گازهای استیل در دو نوع آجدار و ساده تولید می شوند که مدل اول ضد خش می باشد و سطح خشن تری نسبت به مدل دوم دارد و تمیز کردن آن سخت می باشد ولی مدل دوم به راحتی تمیز می شود و سطح صیقلی و براقی دارد.

گاز های رومیزی شیشه ای از جنس شیشه نشکن می باشند که در مقابل حرارت مقاومت بالای دارند و می توانند زیبایی چشم نوازی را تقدیم منزل شما کنند شیشه های آن ها مقاومت بالای در برابر گرما و سرما دارند گازهای سرامیکی در مقابل چربی، گرد و غبار و سایش مقاومت عالی دارند.

اگر کابینت یا سطح میز آشپزخانه شما باریک است باید اجاق گازی را انتخاب کنید که شکل مستطیلی باریکی داشته باشد و در یک ردیف شعله های آن قرار گرفته باشد در هنگام خرید توجه کنید که فاصله های شعله گاز باید به صورتی باشد که شما بتوانید چندین قابلمه را به طور همزمان روی اجاق قرار دهید.

بازار فروش گاز رومیزی توکار پنج شعله

بازار فروش گاز رومیزی توکار پنج شعله

بازار فروش گاز رومیزی توکار پنج شعله به صورت آنلاین افزایش یافته است چون مشتریان در سراسر کشور می توانند با حق انتخاب بیشتری محصول را تهیه کنند علاوه بر این مزیت های گازهای رومیزی توکار باعث شده بازار فروش خوبی داشته باشند:

  • فضای کمی را اشغال می کنند چون جم و جو می باشند به همین دلیل برای آشپزخانه های کوچک بهترین گزینه محسوب می شوند.
  • ظاهری شیک و جذابی دارند.
  • نمای خاص و بی نظیری را تقدیم خانه شما می کنند تا بتوانید از زیبایی آن ها لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما