صادرات گاز رومیزی خوب ایرانی

امروزه گاز رومیزی یا صفحه ای بسیار پرفروش بوده و با توجه به تنوع و کیفیت بالای آن، توانسته با فروش گازهای کمددار برابری کند. گاز رومیزی با طراحی مدرن آشپزخانه ها هماهنگ است. گاز رومیزی خوب ایرانی دارای طراحی زیبا و مدرن، متریال با کیفیت و بالاترین استاندارد های جهانی است و توانسته نظر و رضایت مردم کشورهای دیکر را نیز جلب کند.

گاز رومیزی ایرانی به عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، کشورهای قاره افریقا و … صادر شده است.

صادرات گاز رومیزی خوب ایرانی

روش تشخیص گاز رومیزی خوب ایرانی

روش تشخیص گاز رومیزی خوب ایرانی گاز رومیزی، در مقایسه با گازهای کمد دار، سبک تر بوده و فضای کمتری می گیرد. گاز های رومیزی قدیمی قابل حمل هستند و تعداد شعله های آن ها همانند سایر اجاق گاز ها بین ۲ تا ۶ شعله است. این گاز رومیزی را بیشتر در سوئیت ها، مغازه ها، منازل دانشجویی یا مجردی و … دیده ایم.

نسل جدید گاز های رومیزی که امروزه تولید شده و بسیار شیک و پرفروش هستند، به صورت توکار بوده و جنس آن ها از شیشه، سرامیک و استیل است. هر کدام از این متریال دارای ویژگی هایی هستند و در بعضی مدل ها، از ترکیب دو‌ متریال استفاده شده است.

گاز رومیزی شیشه ای، از شیشه سکوریت نشکن و ضد خش تهیه ساخته می شود که در برابر دمای بالا و ضربه و فشار بسیار مقاوم است. گاز رومیزی صفحه استیل از ورقه های استیل با ضخامت مناسب تهیه شده و به دارای دو شکل ساده و آجدار است.

گاز رومیزی صفحه استیل پیشنهاد خوبی برای خانوار های پرجمعیت است. این گاز لکه های چربی را کمتر نشان داده و نوع آجدار آن ضد خش و بسیار مقاوم است. گاز های صفحه ای استیل در برابر خوردگی هم مقاوم هستند.

انواع مختلف گاز رومیزی، قابلیت کار با گاز شهری، گاز مایه و انرژی برق دارند. در اینجا چند مورد برای تشخیص گاز رومیزی با کیفیت ایرانی بیان می شود که در هنگام خرید بهتر است به آن ها توجه کنید.

تولیدکننده های ایرانی گاز رومیزی با کیفیت، محصولات خود را گارانتی می کنند. در هنگام خرید، حتما به ضمانت نامه آن توجه کنید. در هنگام خرید گاز رومیزی شیشه ای، حتما به ضدخش بودن آن دقت کنید و از برند های معتبر محصول خود را سفارش دهید.

چنانچه دارای کودک هستید از اجاق گاز های دارای قفل کودک استفاده کنید. ایمنی این گاز ها بسیار بالاست. اجاق گاز های رومیزی دارای ترموکوپل هم دارای ایمنی بالایی هستند و در هنگام خاموش شدن شعله، جریان گاز را قطع می کنند. به کیفیت قطعات گاز مانند چدن ها، ولوم ها، شعله ها، فندک و … نیز دقت شود.

تولیدی گاز رومیزی خوب ایرانی

تولیدی گاز رومیزی خوب ایرانی

تولیدی گاز رومیزی خوب و باکیفیت ایرانی، از بهترین مواد اولیه و طراحی های زیبا و مدرن در تولید این محصول استفاده می کند. حضور برند های مختلف در نمایشگاه ها و نمایندگی های تجهیزات آشپزخانه، نشان دهنده پیشرفت ایران در این عرصه است. گاز های رومیزی تولید ایران دارای بالاترین کیفیت و استاندارد های بین المللی هستند. صادرات گاز رومیزی به دیگر کشورها نشان دهنده کیفیت این کالای کاربردی آشپزخانه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما