قیمت خرید گاز رومیزی استیل

گاز های رومیزی بهترین گزینه برای خانه های کوچک آپارتمانی است. چرا که هم جابجایی و هم استفاده از آن بسیار راحت است. طول گاز رومیزی استیل معمولا حدودا 1 متر و عرض آن 50 سانتی متر می باشد. قیمت خرید گاز رو میزی استیل نسبت به سایر انواع گازها بسیار مناسب است و از نظر اقتصادی برای خانواده های متوسط و یا جوان هایی که تازه زندگی خود را آغاز کرده اند بسیار مناسب است.

قیمت خرید گاز رومیزی استیل

روش صحیح نگه داری از گاز رومیزی استیل

روش صحیح نگه داری از گاز رومیزی استیل

جنس صفحه این گاز ممکن است به صورت شیشه ای و یا استیل باشد. نوع استیل آن بهتر است چون هم نمای زیباتری دارد و هم شکستنی نیست. سیستم ایمنی این گازها عموما ترموکوبل است. این گاز 6 شعله دارد و می توان در هنگام پخت غذاهای مختلفی را بر روی آن پخت کرد.

اما سوال مهمی که برای ما ممکن است پیش آید این است که روش صحیح نگه داری بعد از خرید گاز رومیزی چیست؟

  • نحوه استفاده از گاز رومیزی: در هنگام استفاده باید دقت کنید که قابلمه های بزرگ بر روی شعله های بزرگ تر و ظروف کوچک تر بر روی شعله های کوچک باشد. با این کار هم زمان کمتری برای پخت غذا صرف می شود و هم فشار متناسبی به گاز می آید و خراب نمی شود. از قرار دادن قابلمه های بسیار بزرگ بر روی این شعله ها نیز باید جدا خودداری کرد. از طرفی باید دقت داشت که از زغال قلیون بر روی این گاز جلوگیری کنید.
  • تمیز کردن گاز رومیزی: در هنگام تمیز کردن گاز باید دقت کنید که حداقل گاز نیم ساعت خاموش شده باشد. از استفاده بیش از اندازه از آب در شستشوی این نوع گاز جدا بپرهیزید. چرا که نفوذ آب زیاد به قطعات داخلی این گاز موجب عدم کارکرد و خراب شدن آن قطعات می شود. استفاده از پارچه نم دار و مایع ظرفشویی به مقدار کم می تواند بهترین گزینه برای نظافت باشد.
  • فاصله مناسب تا هود: در هنگام نصب و راه اندازی گاز رومیزی و ایجاد هود باید دقت کنید که فاصله آن ها در حدود 70 سانتی متر باشد. فاصله ی کمتر و یا بیشتر از آن مناسب نیست.

بازار عرضه گاز رومیزی استیل

بازار عرضه گاز رومیزی استیل

در هنگام خرید گاز رومیزی استیل باید از امکانات آن آگاهی داشته باشید. تعداد شعله، داشتن ترموکوپل سریع و جنس شعله ها مواردی است که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید. عرضه گاز رومیزی به عمده فروشان به صورت کلی انجام می شود و عمده فروشان آن را به مشتریان و خرده فروشان می فروشند.

در هنگام خرید از بازار عرضه گاز رومیزی استیل می توانید از وجود گارانتی نیز اطلاع پیدا کنید. برای خرید مطمئن و با کیفیت این نوع از گازها می توانید به سایت ما سر بزنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما